Ξεχωριστή θέση στη μεσογειακή διατροφή κατέχουν τα φασόλια. Η φασολάδα by far, είναι τo χαρακτηριστικό πιάτο της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας. \r\n\r\nΈχει μεγάλη θρεπτική αξία η φασολάδα, σούπα μερίδα 350 gr έχει 473 θερμίδες. Η διατροφική της χρησιμότητα την τοποθετεί στην top list των γευστικών μας επιλογών. Είναι πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων βραδείας απορρόφησης, αμινοξέων, φυτικών ινών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων. \r\n\r\nΓνωστή από την αρχαιότητα, από το έθιμο των Πυανοψίων.\r\n\r\nΗ συνταγή της φασολάδας είναι εύκολη. Σοταρισμένο κρεμμύδι, πελτέ τομάτα, σέλινο, καρότα, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Τη γευστική απόλαυση συμπληρώνουν ιδανικά οι ελιές, διάφορα τουρσιά, ταραμοσαλάτα και η σαλάτα εποχής.