Όταν το πρόγραμμα σου είναι πιεσμένο και δεν έχεις παρά μόνο είκοσι λεπτά στη διάθεσή σου για να γυμναστείς, ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος προπόνησης είναι οι γρήγορες και εναλλασσόμενες αυξομειώσεις της έντασης των ασκήσεων.
Αυτό το σύστημα ονομάζει interval training και είναι πολύ αποτελεσματικό για μυϊκή ενδυνάμωση και καύση πολλών θερμίδων.
Όποιο είδος άσκησης λοιπόν και αν ακολουθείς, τρέξιμο, περπάτημα, κολύμβηση, ποδηλασία, δες το πρόγραμμα που σχεδίασε ο Todd A. Astorino, Ph.D, καθηγητής κινησιολογίας στο California State University και πίστεψέ μας, δεν θα χάσεις.
0:00-5:00 λεπτά
Ζέσταμα σε χαλαρό ρυθμό.
5:00-6:00 λεπτά
Δίνεις το 100% της ενέργειάς σου και πιέζεις όσο πιο πολύ τον εαυτό σου.
6:00-7:00 λεπτά
Χαλάρωση και έλεγχος της αναπνοής.
7:15-18:30 λεπτά
Επανάλαβε για 5 φορές τα λεπτά 5 έως 7.
18:30-20:00 λεπτά
Cool down με διατάσεις.