Όταν το πρόγραμμα σου είναι πιεσμένο και δεν έχεις παρά μόνο είκοσι λεπτά στη διάθεσή σου για να γυμναστείς, ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος προπόνησης είναι οι γρήγορες και εναλλασσόμενες αυξομειώσεις της έντασης των ασκήσεων. \r\n\r\nΑυτό το σύστημα ονομάζει interval training και είναι πολύ αποτελεσματικό για μυϊκή ενδυνάμωση και καύση πολλών θερμίδων. \r\n\r\nΌποιο είδος άσκησης λοιπόν και αν ακολουθείς, τρέξιμο, περπάτημα, κολύμβηση, ποδηλασία, δες το πρόγραμμα που σχεδίασε ο Todd A. Astorino, Ph.D, καθηγητής κινησιολογίας στο California State University και πίστεψέ μας, δεν θα χάσεις.\r\n\r\n0:00-5:00 λεπτά\r\nΖέσταμα σε χαλαρό ρυθμό.\r\n5:00-6:00 λεπτά\r\nΔίνεις το 100% της ενέργειάς σου και πιέζεις όσο πιο πολύ τον εαυτό σου.\r\n6:00-7:00 λεπτά\r\nΧαλάρωση και έλεγχος της αναπνοής.\r\n7:15-18:30 λεπτά\r\nΕπανάλαβε για 5 φορές τα λεπτά 5 έως 7.\r\n18:30-20:00 λεπτά\r\nCool down με διατάσεις.