Βαρέθηκες τις καθιερωμένες ασκήσεις που κάνεις στο γυμναστήριο; Ανανέωσε τις προπονήσεις σου με κάτι διασκεδαστικό, όπως είναι το water fitness!
Εκτός από τη διαφορετική διάθεση που μπορούν να σου χαρίσουν οι ασκήσεις στο νερό, παρέχουν και πολλαπλά οφέλη στην υγεία και το σώμα σου. Η αντίσταση του νερού ενισχύει την αντοχή και την ισορροπία του κορμού, ενώ η ενέργεια που χρειάζεται για να κάνεις αυτές τις ασκήσεις μέσα στο νερό, προάγουν τη μυϊκή και οστική δύναμη, βοηθούν την καλή καρδιαγγειακή λειτουργία, αλλά και διατηρούν εύκαμπτες τις αρθρώσεις. Όταν λοιπόν ο καιρός δεν επιτρέπει την υπαίθρια άσκηση ή όταν θέλεις απλά να κάνεις κάτι διαφορετικό από τα καθιερωμένα, εκμεταλλεύσου το και κάνε μία ωφέλιμη βουτιά στην πισίνα, επιλέγοντας μία από τις προπονήσεις που σου προτείνουμε:

Aqua Aerobics: 1 ώρα προπόνησης – από 300 μέχρι 500 θερμίδες, αναλόγως με την ένταση.
Κολύμβηση: 1 ώρα προπόνησης – μέχρι και 744 θερμίδες.
Aqua Jogging: 1 ώρα προπόνησης – μέχρι και 563 θερμίδες.
Water Yoga: 1 ώρα προπόνησης – περίπου 200 θερμίδες.