Αποκλείεται να μην έχεις προσέξει τη νέα διατροφική μόδα του παγωμένου γιαουρτιού τον τελευταίο καιρό, που έρχεται να αντικαταστήσει τα καημένα παγωτατζίδικα της γειτονιάς.
Τα συγκεκριμένα μαγαζιά, που παρεμπιπτόντως ξεπηδάνε σαν μανιτάρια, προσφέρουν παγωμένο γιαούρτι, πλήρων ή χαμηλών λιπαρών με μεγάλη ποικιλία συνοδευτικής γαρνιτούρας. Διαλέγεις λοιπόν το είδος του γιαουρτιού και το μέγεθος και μπορείς να προσθέσεις από πάνω ό,τι μπορείς να φανταστείς, από γλυκό συκαλάκι μέχρι εξωτικούς ξηρούς καρπούς.
Παρόλα αυτά, το παγωμένο γιαούρτι δεν είναι το ίδιο υγιεινό με το φρέσκο γιαούρτι, αλλά υπερέχει ξεκάθαρα του παγωτού. Μία μεσαία ποσότητα παγωτού περιέχει περίπου 10% λίπος γάλακτος, ενώ η ίδια ποσότητα γιαουρτιού περιέχει μόλις 4%. Αν και η χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος δεν σημαίνει και λίγες θερμίδες, αφού είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, παρόλα αυτά αποτελεί καλύτερη επιλογή για την καρδιά και την υγεία σε σχέση με τα παχυντικά γλυκά, συμπεριλαμβανομένου και του παγωτού. Επίσης μπορείς να επιλέξεις άπαχο γιαούρτι και να παίξεις έξυπνα με πιο υγιεινή γαρνιτούρα χαμηλών λιπαρών.
Το παγωμένο γιαούρτι έχει λιγότερες πρωτεΐνες και ασβέστιο από το φρέσκο , αλλά περιέχει την ίδια ποσότητα υδατανθράκων και προβιοτικών συστατικών που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στη βελτίωση της διαδικασίας της χώνεψης.
Επομένως την άλλη φορά που θα αναζητήσεις κάτι γλυκό, δροσιστικό και σχετικώς υγιεινό, το παγωμένο γιαούρτι είναι καλή επιλογή γλυκίσματος, αλλά όπως λέει και ο λαός «παν μέτρον άριστον».