Καταρχήν, όταν λέμε σωστό πρωινό εννοούμε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες και φυτικές ίνες που θα σου χαρίσουν ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας, πνευματική διαύγεια και καλή διάθεση. Οι περισσότεροι Έλληνες έχουν την τάση να θεωρούν πρωινό μόνο ένα ποτήρι καφέ που μακροπρόθεσμα ευθύνεται για την εμφάνιση καρδιακών προβλημάτων.\r\n\r\nΈνα καλό πρωινό που πληροί τις προϋποθέσεις θα μπορούσε να είναι η ομελέτα με λίγο κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, άπαχο γάλα για να γίνει πιο αφράτη και λαχανικά, όπως ντομάτα, πιπεριά, σπανάκι, κολοκύθι κτλ, που σου προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και παράλληλα αποτοξινώνουν τον οργανισμό. \r\n\r\nΓια λιγότερες θερμίδες και χαμηλή χοληστερίνη, μπορείς να προτιμήσεις τα ασπράδια αυγών και όχι τον κρόκο. Επίσης, για το τηγάνισμα βάλε λίγο ελαιόλαδο αντί για βούτυρο.