Δεν χρειάζεσαι υπερδυνάμεις για να εντοπίζεις τα πιο υγιεινά τρόφιμα στο super market. Αρκεί να θυμάσαι την παρακάτω λίστα.
• Οργανικό γάλα
Πρόσφατη βρετανική μελέτη σού απαριθμεί τα οφέλη του, που είναι η χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και η υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά οξέα (Ω3) και αντιοξειδωτικά.

• Στραγγιστό γιαούρτι με 1,5% λιπαρά
Θα σου προσφέρει την ίδια ποσότητα ασβεστίου με τα υπόλοιπα γιαούρτια, αλλά περισσότερη πρωτεΐνη και λιγότερες περιττές θερμίδες. Η κρεμώδης υφή του το κάνει πιο απολαυστικό.

• Μαργαρίνη με φυτικές στερόλες
Σύμφωνα με έρευνα του American Journal of Cardiology, η ημερήσια κατανάλωση 25 g μαργαρίνης με φυσικές στερόλες ρίχνει μέσα σε 4 εβδομάδες το επίπεδο της LDL χοληστερόλης σου κατά 8%.

• Αμύγδαλα
Ιδανικό σνακ για τη δίαιτα αλλά και για την υγεία σου, αφού η κατανάλωσή του συνδέεται με υψηλά επίπεδα Χολοκυστοκινίνης (που σημαίνει ότι κόβει την όρεξη) και χαμηλά επίπεδα Χοληστερίνης (που σημαίνει ότι προστατεύει την καρδιά σου).

• Αποξηραμένα σύκα
Σε βοηθούν να χορταίνεις, ενώ καλύπτουν το 1/3 των ημερήσιων αναγκών σου σε φυτικές ίνες (3-4 κομμάτια). Μόλις μισό φλιτζάνι σού δίνει το ίδιο ασβέστιο με 15 γρ. τυρί.

• Σπανάκι
Κάτι ήξερε ο Ποπάι και το έτρωγε όποτε έπρεπε να βάλει τα δυνατά του. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε σίδηρο, μεταφέρει πολύ οξυγόνο στα κύτταρά σου και σε κρατάει σε εγρήγορση.

• Αυγά με Ω3
Είναι πιο ακριβά από τα υπόλοιπα αυγά, γιατί περιέχουν τα λεγόμενα καλά λιπαρά οξέα που θωρακίζουν την καρδιά σου, ενώ είναι πολύ φθηνά συγκριτικά με τα ψάρια που είναι η βασική πηγή Ω3 για τον οργανισμό σου.

• Μοσχάρι ελευθέρας βοσκής
Έχει διπλάσια βιταμίνη Ε από το μοσχάρι κτηνοτροφείου και άρα μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δράση. Επίσης, ενισχύει το μεταβολισμό σου και βοηθάει στο αδυνάτισμα.

• Σολωμός
Μπορεί να σου φαίνεται λιπαρός, αλλά είναι πολύ ωφέλιμος. Τα Ω3 του σε προφυλάσσουν από καρδιακά επεισόδια, εγκεφαλικά και διαβήτη.