Ο γλυκαιμικός δείκτης της κατεργασμένης ζάχαρης μπορεί να αυξήσει επικίνδυνα τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα σου, να προκαλέσει προβλήματα με την ενέργειά σου, αλλά και να γεμίσει τη δίαιτά σου με πολλές περιττές θερμίδες. Τι εναλλακτικές έχεις λοιπόν για να απολαμβάνεις γλυκές γεύσεις χωρίς ενοχές;\r\n\r\n1. Η στέβια, είναι γλυκαντικό με γλυκαιμικό δείκτη 0. Μπορείς να την δοκιμάσεις ως εναλλακτική λύση στα ροφήματα και τη διατροφή σου, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να κάνεις μία μικρή υποχώρηση στη γεύση.\r\n\r\n2. Ψήσε μπανάνες με πουρέ μήλου, ή άλλων φρέσκων φρούτων της επιλογής σου. Μπορείς να αντικαταστήσεις 1 φλιτζάνι (250ml) ζάχαρης με ½-1 φλυτζάνι (125ml – 250ml) πουρέ φρούτων.\r\n\r\n3. Το σιρόπι σφένδαμου και το μέλι έχουν μέτριο γλυκαιμικό δείκτη, αλλά και πάλι, αποτελούνται από 85% σάκχαρα. Μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια τη ζάχαρη, αλλά καλό είναι να χρησιμοποιούνται με μέτρο.\r\n\r\n4. Το σιρόπι αγαύης ευδοκιμεί στις ερήμους του Μεξικού και έχει επίσης χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ωστόσο, επειδή είναι πλούσιο σε θερμίδες, αλλά και σε φρουκτόζη, θα πρέπει να χρησιμοποιείται με μέτρο.\r\n