Η ανοδική πορεία της θερμοκρασίας και ειδικά οι απότομες αλλαγές της μπορεί να επιδεινώσουν ορθοπεδικά προβλήματα όπως η αρθρίτιδα. Αν υποφέρεις από πόνους στους μυς και τις αρθρώσεις σου που σε εμποδίζουν να ακολουθήσεις το πρόγραμμα της γυμναστικής σου, ακολούθησε τις συμβουλές που σου προτείνουμε για να βελτιώσεις τη συνολική σου υγεία και να απολαύσεις ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι χωρίς να σε ενοχλεί η μεταβολή της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας.\r\n\r\n1. Ακολούθησε ένα τακτικό πρόγραμμα άσκησης. Είναι σημαντικό να είσαι συνεπής στις προπονήσεις σου. Ένα σύνηθες λάθος που κάνουμε είναι να παραμελούμε την προπόνησή μας το καλοκαίρι λόγω της ζέστης. Ωστόσο, η σωματική δραστηριότητα που συνιστάται σε ενήλικες θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα.\r\n\r\n2. Μην ξεχνάς να πίνεις νερό και να παρακολουθείς την ενυδάτωση του οργανισμού σου. Κάνε το εμφιαλωμένο νερό απαραίτητο αξεσουάρ όπως είναι το πορτοφόλι σου. Τους καλοκαιρινούς μήνες το σώμα σου χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου.\r\n\r\n3. Ξεκουράσου σωστά. Καθόρισε την ώρα που θα πηγαίνεις για ύπνο κάθε βράδυ και φρόντισε να κοιμάσαι 7 με 9 ώρες. Αυτό θα σε βοηθήσει να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και να δώσεις χρόνο στον οργανισμό σου να επανέλθει από την καταπόνηση της ημέρας ή το γυμναστήριο.\r\n\r\n4. Για την βελτίωση της συνολικής σου υγείας μπορείς επίσης να περιορίσεις την καφεΐνη που καταναλώνεις, καθώς και την ποσότητα του βραδινού σου.\r\n