Η γυμναστική βελτιώνει τη φυσική σου κατάσταση, σε βοηθά να χάσεις βάρος, ανεβάζει την ψυχολογία σου και άλλα πολλά… που τα ξέρεις ήδη. Αν όμως σου λέγαμε ότι αυξάνει τη λίμπιντο και βελτιώνει τη σεξουαλική ζωή δεν θα το ξανασκεφτόσουν;\r\nΌταν είσαι δραστήρια και γυμνασμένη έχεις περισσότερο ενδιαφέρον για σεξ, περισσότερη ενέργεια για να απολαύσεις τον σύντροφό σου, λιγότερο στρες που μπλοκάρει το σεξουαλικό ενδιαφέρον και φυσικά δυνατούς μυς για να ανταπεξέλθεις στον ρόλο σου.\r\nΈρευνες έχουν δείξει ότι κάποιες ασκήσεις ενεργοποιούν τη σεξουαλική διέγερση και επιθυμία. Το αποτέλεσμα είναι εντονότερο 15 λεπτά μετά την άσκηση (να ένας καλός λόγος για να γυμνάζεστε σπίτι).\r\nΟι παρακάτω ασκήσεις λοιπόν, ενισχύουν το σεξουαλικό ενδιαφέρον και σε κάνουν πρωταθλήτρια … στο κρεβάτι:\r\n• Αεροβικές ασκήσεις κάθε είδους, όπως περπάτημα, χορός, ποδηλασία, κολύμβηση, τρέξιμο, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος που σχετίζεται με τη σεξουαλική διέγερση. Επίσης αυξάνουν την αντοχή της καρδιάς και των πνευμόνων, για να αντέχεις στις σεξουαλικές δραστηριότητες για περισσότερη ώρα.\r\n• Κάνε ασκήσεις δαπέδου για να βελτιώσεις την ευλυγισία και αντοχή σου. Ξάπλωσε με την πλάτη στο πάτωμα, λύγισε τα πόδια και άρχισε να ανεβοκατεβάζεις τη λεκάνη για να γυμνάσεις τους πυελικούς μυς, για βελτίωση της σεξουαλικής λειτουργίας. Τα push-ups με λυγισμένα γόνατα δυναμώνουν το πάνω μέρος του σώματος και δίνουν περισσότερη αντοχή κατά τη σεξουαλική πράξη.\r\n• Το πιλάτες και η γιόγκα χτίζουν δυνατούς μυς και αυξάνουν την ευλυγισία. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι γυναίκες που έκαναν γιόγκα ή πιλάτες για περίπου 4 μήνες, βελτίωσαν σημαντικά τις σεξουαλικές τους λειτουργίες με αποτέλεσμα να νιώθουν περισσότερη επιθυμία, διέγερση, απόλαυση και αντοχή.