To top model Gisele Bunchen κατάφερε να χάσει γρήγορα τα κιλά της εγκυμοσύνης, να ξαναβρεί το γυμνασμένο σώμα της και να επιστρέψει στις πασαρέλες και στις φωτογραφίσεις με τη βοήθεια της πολεμικής τέχνης Κung Fu.\r\n\r\nO personal trainer της Gisele και γυμναστής στο Boston Kung Fu Tai Chi Institute, Υao Li, αναφέρει ένα ενδεικτικό πρόγραμμα τεχνικής Kung Fu που εξασκεί τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 90 λεπτά περίπου.\r\nlead2__1244654008_1765\r\n\r\nΗ προπόνηση ξεκινά με ασκήσεις διατάσεων σε όλο το σώμα 10 με 15 λεπτών. Έπειτα η Gisele κάνει προθέρμανση με ελεύθερα λακτίσματα και μπουνιές στον αέρα ή σε σάκο γυμναστικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες κινήσεις Kung Fu, όπως και σε κάθε πολεμική τέχνη. Τελειώνουν με επιπλέον ασκήσεις για ενδυνάμωση του άνω και κάτω σώματος χρησιμοποιώντας βάρη και αλτήρες.\r\n\r\nΟ Yao Li παραδέχεται ότι η Gisele είναι εξαιρετική μαθήτρια, πολύ σοβαρή και πειθαρχημένη και αρκεί μόνο μια φορά να της δείξει την άσκηση για να την κάνει.