Συνήθως μετά την έντονη προπόνηση θες να φας ό,τι βρεις μπροστά σου. Ευτυχώς, μελετητές από το University of Western Australia βρήκαν το τέλειο αερόβιο πρόγραμμα που όχι μόνο σε βοηθά να κάψεις πλήθος θερμίδων, σου κόβει και την όρεξη!\r\nΤο High intensity interval training (HIIT) λοιπόν αυξάνει τα επίπεδα του γαλακτικού οξέος και της γλυκόζης στο αίμα και απελευθερώνει την ορμόνη γκρελίνη που έχει την ιδιότητα να κόβει μαχαίρι την πείνα.\r\nΤο συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει γρήγορη εναλλαγή έντονων αερόβιων ασκήσεων και επιταχύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού.\r\nΈνα ενδεικτικό πρόγραμμα Ηiit workout περιλαμβάνει:\r\nΠηδήματα στον αέρα\r\nΚαθίσματα με την πλάτη στον τοίχο\r\nPush-ups\r\nΚοιλιακούς\r\nStep-ups σε καρέκλα\r\nSquats\r\nΑσκήσεις με αλτήρες για τους τρικέφαλους\r\nΣανίδα\r\nΣτατικό τρέξιμο με άρση γονάτων\r\nΣανίδα στο πλάι\r\n♦ (Κάντε κάθε άσκηση σε μεγάλη ένταση για 30 δευτερόλεπτα με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα από κάθε άσκηση. Επαναλάβετε όλο το πρόγραμμα 3 φορές).