Προσέχεις τη διατροφή σου, ασκείσαι συχνά, αλλά το λίπος στην κοιλιά δεν λέει να μειωθεί…\r\n\r\nΔες λοιπόν την αγαπημένη άσκηση για τους κάτω κοιλιακούς της celebrity ελληνο-αμερικανίδας παρουσιάστριας Maria Menounos, η οποία την βοήθησε να αποκτήσει επίπεδη κοιλιά σε σύντομο χρονικό διάστημα.\r\nI25Vc2s\r\nΚάθισε στην άκρη του καναπέ (εναλλακτικά σε ένα παγκάκι ή σε πάγκο γυμναστικής) με λυγισμένα πόδια στον αέρα και κρατήσου καλά από τα χέρια.\r\nΗ κοιλιά και ο κορμός πρέπει να είναι καλά σφιγμένοι.\r\n\r\nΣτη συνέχεια, τέντωσε στον αέρα τα πόδια, κρατώντας πάντα σφιγμένη την κοιλιά. Επέστρεψε στην αρχική θέση.\r\nΚάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.\r\n\r\nΗ συγκεκριμένη άσκηση θα βάλει φωτιά στο λίπος της κοιλιάς και θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις πιο γρήγορα γράμμωση.\r\n\r\n

\r\n\r\n