Όσοι ασχολούνται με τη yoga και το pilates, σίγουρα έχουν δοκιμάσει τη «γέφυρα» μία από τις δημοφιλέστερες και πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για τόνωση και σύσφιξη των μυών. Μπορείτε να κάνετε και εσείς μόνες σας στο σπίτι, 3 παραλλαγές της συγκεκριμένης άσκησης και γρήγορα θα δείτε διαφορά στα ρούχα και στην αυτοπεποίθησή σας.\r\n \r\nΒασική Γέφυρα\r\nΞαπλώστε με την πλάτη με λυγισμένα τα γόνατα και τα πόδια να ακουμπούν στο πάτωμα. Χαλαρώστε τους ώμους και ανασηκώστε τους γλουτούς σας, σπρώχνοντας με τις φτέρνες. Σφίξτε για λίγα δευτερόλεπτα τους γλουτούς και την κοιλιά και επιστρέψτε στο πάτωμα. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την άσκηση με τους γοφούς και όχι με την πλάτη και ότι δεν σφίγγετε τους ώμους. Κάντε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.\r\n \r\nΓέφυρα με τα χέρια στον αέρα\r\nΚάντε την ίδια άσκηση, μόνο που αυτή τη φορά να έχετε τα χέρια ψηλά τεντωμένα στον αέρα. Αυτό αναγκάζει να δουλέψεις καλύτερα τους γλουτούς και τους κοιλιακούς. 3 σετ των 20 επαναλήψεων.\r\n \r\nΓέφυρα με το ένα πόδι στον αέρα\r\nΚάντε τη βασική γέφυρα, ανασηκώνοντας το ένα πόδι ψηλά στον αέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει να δουλέψετε καλύτερα τους μυς των ποδιών και τους γλουτούς. 3 σετ των 20 επαναλήψεων.