Όπως υποστηρίζουν ειδικοί και στιλίστες, όταν περπατάς καμαρωτή και με ίσια την πλάτη, δείχνεις ψηλότερη και πιο αδύνατη έως και 5 κιλά.\r\n\r\nΗ άσκηση bent- over row (κωπηλατική) θα δυναμώσει την πλάτη σου, θα γυμνάσει τους ώμουςκαι τα χέρια και θα βελτιώσει τη στάση του σώματος για να δείχνεις σίγουρη και γεμάτη αυτοπεποίθηση όταν κινείσαι.\r\n\r\nΤο μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα ζευγάρι βαράκια 2 κιλών.\r\n\r\nΠιάσε τα βαράκια σε κάθε χέρι, τέντωσε μπροστά τα χέρια σου, λύγισε ελαφρώς τα γόνατα και στάσου με τον κορμό παράλληλα προς το έδαφος.\r\n\r\nΣτη συνέχεια λύγισε προς τα πάνω τους αγκώνες, κρατώντας σταθερή τη θέση των ποδιών και του κορμού σου και σφίγγοντας ταυτόχρονα την κοιλιά.\r\nΒεβαιώσου ότι οι αγκώνες κοιτούν παράλληλα προς τα πάνω, όπως δείχνει η εικόνα.\r\n\r\nΤέντωσε αργά τα χέρια σου μπροστά για να επιστρέψεις στην αρχική θέση.\r\n\r\nΚάνε 3 set των 12 επαναλήψεων.\r\n\r\n0c1c6b430aa0ae9f_bench-row_600x600\r\n\r\n