Όταν πονάς, το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να γυμναστείς. Μάθε όμως ότι πολλά σωματικά προβλήματα και συμπτώματα πόνου μπορούν να ανακουφιστούν, με το κατάλληλο είδος γυμναστικής έστω και λίγα μόνο λεπτά την ημέρα.
Δες λοιπόν ποια είναι τα καταλληλότερα είδη ασκήσεων που θα σε βοηθήσουν να κινηθείς και να νιώσεις καλύτερα.
Κολύμβηση για ρευματοειδή αρθρίτιδα, μυαλγίες, πόνους στην πλάτη και οστεοαρθρίτιδα. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η άσκηση μέσα στο νερό ανακουφίζει από τους μυϊκούς πόνους και τους πόνους στους ιστούς και στις αρθρώσεις.
Η ποδηλασία δεν βοηθά μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά και στην έκκριση ενδορφινών, ορμονών δηλαδή που σχετίζονται με το αίσθημα χαλάρωσης και ευεξίας. Δεν έχει σημασία αν κάνετε ποδηλασία με στατικό ποδήλατο στο σπίτι ή έξω στο δρόμο, απλά σιγουρευτείτε ότι η σέλα είναι ανατομική και στο κατάλληλο ύψος χωρίς να επιβαρύνει τη μέση σας.
Τα βάρη είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά για όσους πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα, απλά χρειάζεται γυμναστική με μέτρο, χωρίς να υπερβείτε τα όρια του σώματός σας και φυσικά να συμβουλευτείτε ένα γιατρό πριν ξεκινήσετε την προπόνηση.\
Το περπάτημα μπορεί να ακούγεται δύσκολο για όσους πονάνε στα γόνατα ή στα πέλματα, αλλά αν μπορείς να περπατάς έστω με δυσκολία βοηθάς τους μυς γύρω από τα γόνατα να δυναμώσουν και προστατεύεις τους συνδέσμους. Εάν οι τετρακέφαλοι ή οι μηριαίοι μύες είναι γυμνασμένοι, τότε διευκολύνουν την κίνηση και απομακρύνουν τον πόνο από το γόνατο. Εάν όμως είναι τελείως αγύμναστοι, τότε προσοχή αφού μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονές στο πόδι. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το περπάτημα έστω και για λίγα λεπτά μπορεί να ανακουφίσει από τους μυοσκελετικούς πόνους.