Η μουσική έχει χαλαρωτικές ιδιότητες, δίνει ενέργεια και επηρεάζει θετικά την ψυχολογία μας.\r\n\r\nΤην επίδραση της μουσικής κατά τη διάρκεια της προπόνησης μελέτησαν γερμανοί επιστήμονες από το Ινστιτούτο Ανθρώπινου Εγκεφάλου και Γνωσιακής Επιστήμης του ερευνητικού κέντρου Max Planck και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μουσική μπορεί να μας δώσει το κίνητρο που χρειαζόμαστε στην προπόνηση, να αυξήσει τις αντοχές, αλλά και τις επιδόσεις μας.\r\nΣύμφωνα με το πείραμα, όσοι εθελοντές αθλούνταν ακούγοντας μουσική, ήταν πιο χαρούμενοι, πρόθυμοι και ενεργητικοί κατά τη διάρκεια της προπόνησης.\r\n\r\nΠοιος όμως είναι ο καταλληλότερος ρυθμός μουσικής όταν αθλείσαι;\r\n\r\nΣύμφωνα με τους ειδικούς, το tempo της μουσικής δεν πρέπει να ξεπερνά τα 140 bpm, ενώ κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης πρέπει να ακούτε πιο χαλαρωτική μουσική, αφού το σώμα έχει την τάση να συγχρονίζεται με τον ρυθμό και την ένταση της μουσικής.