Έχεις ακούσει ότι για να χάσεις βάρος πρέπει να υπολογίσεις κάποιους παράγοντες όπως τις καθημερινές θερμίδες που καταναλώνεις, το επίπεδο της άσκησης, τη διάρκεια του ύπνου, την ηλικία και το φύλο. Όμως μία πρόσφατη έρευνα από την Ισπανία που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Obesity έδειξε πως ακόμα και η ώρα του φαγητού έχει σημαντικό ρόλο στην απώλεια του βάρους.
Στην έρευνα συμμετείχαν 420 υπέρβαρες γυναίκες οι οποίες είχαν οδηγίες για τον αριθμό των θερμίδων και την ποσότητα των φαγητών που θα κατανάλωναν για 20 εβδομάδες, όχι όμως και για την ώρα που θα έτρωγαν. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσες συνήθιζαν να τρώνε μετά τις 7 το απόγευμα έχασαν περίπου 2,5 κιλά λιγότερα, από τις γυναίκες που έτρωγαν νωρίτερα. Για την ακρίβεια, οι πρώτες έχασαν κατά μέσο όρο 7,7 κιλά ενώ αυτές που έτρωγαν πριν τις 7 έχασαν 9,9 κιλά, παρόλο που και οι δύο ομάδες ακολουθούσαν τον ίδιο τρόπο ζωής και κατανάλωναν τα ίδια γεύματα και ποσότητα φαγητού.
Παλαιότερες έρευνες σε ποντίκια έχουν δείξει επίσης ότι τα ποντίκια που έτρωγαν σε συγκεκριμένες ώρες έχασαν περισσότερο βάρος από όσα έτρωγαν χωρίς σύστημα.