Τα κορεσμένα λίπη θεωρούνταν ως τώρα απαγορευτικά για την υγεία, λόγω των υποτιθέμενων καρδιαγγειακών νοσημάτων που προκάλεσαν. Ωστόσο, εκτελούν μία ποικιλία χρήσιμων λειτουργιών στο σώμα και σύμφωνα με νέες μελέτες έχουν κατηγορηθεί ψευδώς. \r\n\r\nΑνακάλυψε ποιες είναι οι καλύτερες πηγές κορεσμένων λιπαρών και απόλαυσε την υγιή πλευρά τους, αφού σου παρέχουν μία σειρά από βιταμίνες και μέταλλα, απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού σου.\r\n\r\n• Ωμό ή μη επεξεργασμένο λάδι καρύδας. Μία πηγή με φυσική μυρωδιά και γεύση καρύδας και χωρίς χημικά διαλυτικά.\r\n\r\n• Βόειο κρέας από ζώα που τρέφονται με χόρτα. Μαζί με τη χαμηλότερη συνολική περιεκτικότητα σε λίπος, μπορεί να περιέχει περισσότερα αντιφλεγμονώδη Ω-3 λιπαρά οξέα.\r\n\r\n• Βιολογικά γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το βούτυρο, το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί μπορούν να λειτουργήσουν προστατευτικά ενάντια στις καρδιακές παθήσεις.\r\n