Ο ύπνος είναι ιδιαίτερα ωφέλιμος για την υγεία σου καθώς βοηθάει στη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου αλλά και σου δίνει δύναμη να ανταπεξέλθεις στις καθημερινές υποχρεώσεις σου. Η έλλειψη ύπνου συνδέεται άμεσα με διάφορα προβλήματα υγείας, ακόμα και περιπτώσεις κατάθλιψης. Όποιος και αν είναι ο λόγος λοιπόν, που μένεις άγρυπνη τα βράδια μπορείς να το καταπολεμήσεις με τις συμβουλές που σου προτείνουμε.
Πήγαινε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ. Το σώμα σου είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να συνηθίζει σε μία ρουτίνα, οπότε και θα αρχίσει να ανταποκρίνεται. Αυτό, θα σε βοηθήσει και στο πρωινό ξύπνημα.
Μην βλέπεις τηλεόραση στο κρεβάτι. Το φως από την οθόνη διεγείρει τον εγκέφαλο και τον αποτρέπει από το να μπει σε κατάσταση ύπνου. Το ίδιο ισχύει και για το laptop και τις άλλες φορητές συσκευές, όπως τα κινητά.
Βάλε χαλαρωτική μουσική ή ήχους της φύσης πριν να πας για ύπνο. Η απαλή μουσική χαλαρώνει φυσικά το μυαλό και το σώμα σου. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα audio books. Χρειάζεται ορχηστρική μουσική που σε ηρεμεί και δεν υπάρχουν λόγια για να σε αποσυντονίσουν από τη διαδικασία της χαλάρωσης.
Κάνε ένα χλιαρό μπάνιο πριν πας για ύπνο. Η αλλαγή της θερμοκρασίας του σώματός σου πριν πας για ύπνο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς πιο γρήγορα.