Αν θέλεις να ξεκινήσεις προπονήσεις CrossFit, αλλά δεν προλαβαίνεις ή διστάζεις για κάποιον λόγο, δοκίμασε τις ασκήσεις που σου προτείνουμε για να σε βοηθήσουν να μπεις στο κλίμα.
Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς από τις παρακάτω ασκήσεις μέσα σε 12 λεπτά.
1. Jumping Jack Drop Squats
• Στάσου όρθια με τα πόδια σου ενωμένα, το βάρος του σώματός σου στις φτέρνες και τα χέρια σου στο πλάι.
• Κάνε καθίσματα, ανοίγοντας τους γοφούς και σηκώνοντας τα χέρια σου μπροστά ώστε να βρίσκονται στην ευθεία με τους ώμους σου.
• Χωρίς να σταματήσεις, γύρνα με πηδηματάκι στην αρχική σου θέση και μείνε όρθια καθώς κατεβάζεις τα χέρια σου.
Fit_dropsquat

2. Drop Push-ups
• Ξάπλωσε μπρούμυτα και στηρίξου στα χέρια και τα γόνατά σου.
• Τα χέρια σου πρέπει να είναι κάτω από το στήθος σου και ο κορμός σου σε ευθεία με τους γοφούς και τα γόνατά σου.
• Σήκωσε τα πόδια σου και στηρίξου στα γόνατα.
• Με ξαφνική κίνηση άνοιξε τα χέρια σου στο φάρδος των ώμων, καθώς χαμηλώνεις το στήθος σου προς το έδαφος.
• Με ξαφνική κίνηση πάλι γύρνα στην αρχική στάση
fit_dropPushup-300x85

3. Burpees
• Στάσου όρθια
• Λύγισε τα γόνατα και τη μέση σου και ακούμπησε τα χέρια σου στο πάτωμα. Οι ώμοι σου θα πρέπει να είναι ανοιχτοί ακριβώς μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών σου.
• Με πηδηματάκι φέρε τα πόδια σου πίσω, ώστε να βρίσκεσαι σε στάση για push-up.
• Χωρίς να σταματήσεις, φέρε με πηδηματάκι τα πόδια σου μπροστά και όσο πιο κοντά στα χέρια σου γίνεται.
• Πάτησε τα πέλματά σου στο πάτωμα και στάσου πάλι όρθια στην αρχική στάση..
fit_planks-300x146

4. Plank Up-Downs
• Ξάπλωσε μπρούμυτα και στηρίξου στους αγκώνες σου. Οι αγκώνες να είναι σε ευθεία με τους ώμους σου, τα γόνατα στο πάτωμα και τα πόδια σου σηκωμένα και οι γοφοί σου χαμηλωμένοι προς το έδαφος.
• Ρίξε το βάρος σου στο αριστερό σου χέρι, καθώς ισιώνεις το δεξί και το ακουμπάς στο έδαφος, κάτω από τον δεξί σου ώμο.
• Κάνε το ίδιο και με τη δεξιά πλευρά, ώστε να έρθεις σε στάση για push-up.
• Χαμήλωσε το δεξί σου χέρι στο πάτωμα και μετά κάνε το ίδιο και με το αριστερό. Κάν’ το όσο πιο γρήγορα μπορείς 6 φορές και ύστερα άλλαξε, ώστε να ξεκινήσεις με την δεξιά σου πλευρά πρώτα.
fit_planks-300x146\
source: www.alive.com