Ανήκεις κι εσύ στην ομάδα ανθρώπων που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς μακαρόνια, πατάτες και ψωμί; Τότε μήπως γι’ αυτό νιώθεις ψυχολογικά πεσμένος τον τελευταίο καιρό;
Παρόλο που έχεις συνηθίσει να βρίσκεις «παρηγοριά» στα συγκεκριμένα είδη τροφών όταν αισθάνεσαι ψυχολογικά άσχημα, μάθε ότι τελικά μπορεί να ευθύνονται για την επιδείνωση της κατάστασής σου.
Όπως υποστηρίζει μία τελευταία μελέτη του πανεπιστημίου Harvard, που διεξήχθη σε 43.000 γυναίκες, η αυξημένη κατανάλωση υδατανθράκων αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης έως και 41%.
Επίσης τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα λιπαρά φαγητά, αλλά και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες ευθύνονται για την εμφάνιση φλεγμονών, αλλά και υπογονιμότητας.Το ίδιο ισχύει και για τα άτομα που τρώνε μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος σε εβδομαδιαία βάση.
Από την άλλη, μία διατροφή πλούσια σε φρέσκα ψάρια, ελαιόλαδο, φρούτα και λαχανικά που ακολουθεί τα πρότυπα της μεσογειακής κουζίνας, έχει αντικαταθλιπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και συντελεί στην αύξηση της μακροζωίας.