Το ότι η ζάχαρη είναι απαγορευτική στη δίαιτα και στο αδυνάτισμα είναι γεγονός. Παρόλα αυτά, όσο και αν αποφεύγεις τα γλυκά και τη ζάχαρη στον καφέ, υπάρχουν κάποια συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης που ούτε είχες φανταστεί…\r\n\r\nΚαταρχάς να διευκρινίσουμε ότι 1 κ.γ ισοδυναμεί με 4 γρ. ζάχαρης, ενώ η σύμφωνα με τους διατροφολόγους η συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση ζάχαρης για τις γυναίκες είναι 24 γρ, που σημαίνει το πολύ 6 κ.γ. Γνωρίζεις όμως πόση ζάχαρη κρύβεται πραγματικά στις τροφές που καταναλώνεις; Ας δούμε πόση ζάχαρη περιέχουν κάποια τρόφιμα του εμπορίου για να πάρεις μια ιδέα της ποσότητας που καταναλώνεις καθημερινά…\r\n\r\n√ Σοκολατένια μπάρα: 28 γρ.\r\n√ 1 ποτήρι γάλα: 13 γρ.\r\n√ 1 ποτήρι γάλα σόγιας: 10 γρ.\r\n√ 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης: 5 γρ.\r\n√ 1 κούπα μούσλι: 20 γρ.\r\n√ 1 μπάρα μούσλι: 12 γρ.\r\n√ 1 μικρό κομμάτι φέτας: 6 γρ.\r\n√ 1 μικρή δόση BBQ sauce: 13 γρ.\r\n√ 1 γιαούρτι με φρούτα: 20 γρ.\r\n√ Σάλτσα ντομάτας: 12 γρ.\r\n√ 1 energy drink: 32 γρ.\r\n√ 1 energy μπάρα: 22 γρ.\r\n√ 1 μερίδα φασόλια κονσέρβας: 12 γρ.\r\n√ 1 μπολ δημητριακά ολικής: 18 γρ.\r\nΗ ζάχαρη λοιπόν κρύβεται παντού.Επομένως, εάν θες αδύνατο, υγιές σώμα πρέπει πάντα να κοιτάς τις ετικέτες τροφίμων και την περιεκτικότητα τους σε ζάχαρη.