Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν υπολογίζουν την κολύμβηση σαν κανονική προπόνηση, λόγω του ότι έχει διασκεδαστικό χαρακτήρα, ίσως θα πρέπει να σκεφτείς πιο σοβαρά τα πλεονεκτήματα που έχει για την υγεία και το σώμα σου.
Η ψυχαγωγική κολύμβηση είναι αρκετά διαφορετική από το αγωνιστικό άθλημα, ωστόσο οι τακτικές επισκέψεις στην πισίνα μπορούν να βοηθήσουν τόσο τους ενήλικες, όσο και τα παιδιά να καρπωθούν τα σημαντικά οφέλη αυτής της χαμηλών τόνων άσκησης, τα οποία σου παρουσιάζουμε παρακάτω:
1. Η κολύμβηση παρέχει εξαιρετική καρδιαγγειακή προπόνηση, καθώς όλες οι μυϊκές ομάδες λειτουργούν στο μέγιστο, ώστε να βοηθήσουν τη μεταφορά του αίματος σε όλο το σώμα.
2. Η αντίσταση που προσφέρει το νερό βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και έχει ως αποτέλεσμα τη διάτρησης της καλύτερης στάσης του σώματος.
3. Το άνοιγμα του στήθους κατά τη διάρκεια της άσκησης συμβάλλει στην ενίσχυση των ραχιαίων μυών και την ευελιξία εντός των μυών του στήθους, με αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία των πνευμόνων, του εγκεφάλου, αλλά και τη μείωση του στρες.
4. Εκτός από την ανάπτυξη της βασικής και γενικής ευελιξίας, η κολύμβηση βοηθά στην καλύτερη κίνηση του σώματος, την ενίσχυση της μυϊκής δύναμης, την αντοχή και την ισορροπία.
5. Διεγείρει τον εγκέφαλο ενώ παράλληλα προκαλεί συναισθήματα ηρεμίας και χαλάρωσης όχι μόνο κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλά ακόμα και μετά την προπόνηση. Η κολύμβηση είναι ιδανική για όσους θέλουν να επικεντρωθούν στην άσκησή τους χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους ή για όσους θέλουν να απολαύσουν τη σιωπή και να αφήσουν το μυαλό τους να περιπλανηθεί.