Πιθανόν να μην τα έχεις ξανακούσει, αν και τα νόστιμα αυτά φρούτα είναι γνωστά από την αρχαιότητα. Μάλιστα στη Μακεδονία και στις βόρειες περιοχές της Ελλάδας, είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα για τη θεραπεία των κοιλιακών πόνων, των στομαχικών ή εντερικών διαταραχών, αλλά και ως φυσική πηγή ενέργειας.
Τα κράνα μοιάζουν στη γεύση με τα βύσσινα και τα cranberries. Πλούσια σε φλαβονοειδή και ανθοκυάνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία που αποτοξινώνουν τον οργανισμό, τα κράνα περιέχουν μεγαλύτερη βιταμίνη C ακόμα και από τα πορτοκάλια και τις φράουλες, όπως προκύπτε από εργαστηριακές μελέτες.
Επιπλέον, τα κράνα βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και στην πρόληψη των λοιμώξεων.
Μπορείτε να τα καταναλώσετε φρέσκα μαζί με το γιαούρτι και τα δημητριακά, σε σαλάτες ή ακόμα και να φτιάξετε θεραπευτικό ποτό για το στομάχι με κράνα και κονιάκ.