Με το hashtag #501 και #LiveInLevis το θρυλικό πλέον fashion brand Levi’s προσπαθεί να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να μοιραστούν καθημερινές στιγμές από τη ζωή τους φορώντας denim ρούχα και αξεσουάρ της μάρκας. Εκπρόσωποι της τελευταίας καμπάνιας είναι η Γαλλίδα μουσική παραγωγός, συγγραφέας και μοντέλο Caroline de Maigret, το DJ δίδυμο από την Αμερικη Classixx και η Κινέζα multimedia artist Yi Zhou.\r\n\r\nΤο αμερικανικό brand συνεργάστηκε επίσης με τη διαφημιστική εταιρία AKQA στη δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας “Live in Levi’s”, όπου brand influencers μοιράζονται τις 501 ιστορίες τους.\r\n\r\n

\r\n\r\n