O Fitness expert Jorge Cruise και ο Dr. Oz από τις ΗΠΑ σχεδίασαν ένα 5λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που υπόσχεται να κάψει πολλές θερμίδες και λίπος και να μεταμορφώσει το σώμα σας γρήγορα. \r\nΜπορεί να γίνει εύκολα στο σπίτι και δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό.\r\n\r\nΠρώτη άσκηση: Αδυνάτισμα Μέσης – 1 ‘\r\nΠάρε θέση για push ups με τα χέρια να ακουμπούν στο πάτωμα και τα πόδια τεντωμένα πίσω. Λύγισε το αριστερό σου πόδι μέχρι να φτάσει στον αριστερό ώμο. Κάνε την ίδια κίνηση με το δεξί πόδι. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα, μπορείς να κινήσεις το αριστερό πόδι στο δεξί ώμο και το αντίθετο.\r\n\r\nΔεύτερη άσκηση: Ανόρθωση Γλουτών – 1′\r\nΞάπλωσε στο πάτωμα με την πλάτη, λύγισε τα πόδια σου και τέντωσε τα χέρια παράλληλα με τον κορμό σου. Σήκωσε τους γοφούς, κρατώντας τα χέρια και τα πόδια κολλημένα στο έδαφος. Σφίξε δυνατά τους μυς των γοφών καθώς τους σηκώνεις. Γύρισε στην αρχική θέση και επανάλαβε.\r\n\r\nΤρίτη άσκηση: Γράμμωση χεριών – 1′\r\nΚάτσε στο πάτωμα ανάσκελα. Έπειτα σήκωσε τον κορμό, λύγισε τα γόνατα και τους καρπούς παράλληλα, να είναι στην ίδια ευθεία και να κοιτάνε μπροστά. Άρχισε να κατεβαίνεις προς το πάτωμα, χρησιμοποιώντας μόνο τους ώμους. Επανάλαβε την ίδια άσκηση για ένα λεπτό.\r\n\r\nΤέταρτη άσκηση: Γράμμωση στήθους -1′\r\nΞάπλωσε μπρούμυτα στο έδαφος. Έπειτα πάρε τη θέση για push ups με λυγισμένα γόνατα. Τοποθέτησε τα χέρια σου τεντωμένα στο έδαφος, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, σχηματίζοντας ένα διαμάντι. Άρχισε να ανεβοκατεβαίνεις στο έδαφος αργά . Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις στήθος.\r\n2\r\n\r\nΠέμπτη άσκηση: Αδυνάτισμα και γράμμωση μηρών -1′\r\nΣτάσου όρθια με τα πόδια τεντωμένα και σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους. Τέντωσε τα χέρια στο ύψος των ώμων, οι παλάμες να κοιτάνε στο έδαφος. Τέντωσε το αριστερό πόδι και άρχισε να ανεβοκατεβάζεις το σώμα σου στηριζόμενη στο δεξί πόδι. Χρησιμοποίησε τα χέρια για να κρατήσεις ισορροπία. Επανάλαβε με το αριστερό πόδι.