Θα φανταζόσουν ποτέ ότι η μείωση μόλις 25 γραμμαρίων λίπους από την καθημερινή σου διατροφή, ισοδυναμεί με 10 κιλά περίπου σωματικού λίπους ετησίως;
Γι’ αυτό κάνε σήμερα κιόλας μικρές, καθημερινές αλλαγές στη διατροφή σου τις οποίες θα διατηρήσεις σε μόνιμη βάση και θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά μια για πάντα.
Δες λοιπόν μερικά έξυπνα τρικ για υγιές και αδύνατο σώμα για χρόνια:
Το καρότο περιέχει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά που βοηθούν στην καύση λίπους, γι’ αυτό φρόντιζε να πίνεις καθημερινά ένα ποτήρι φυσικό χυμό καρότου.
Να μασάς το φαγητό σου με αργό ρυθμό, αφού ο εγκέφαλος χρειάζεται 20 λεπτά για να στείλει μήνυμα στο στομάχι ότι χόρτασες.
Μαζί με το σνακ, να πίνεις και ένα ζεστό ρόφημα όπως μέντα που βοηθάει στη διάσπαση της τροφής και στην ταχύτερη χώνεψη.
Να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, που αποτοξινώνουν τον οργανισμό και διατηρούν γεμάτο το στομάχι.
Ένα ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι, ισοδυναμεί με τρία φρέσκα πορτοκάλια. Η κατανάλωση πορτοκαλιών είναι προτιμότερη από τον χυμό.
Φάε ένα σνακ, πριν φύγεις από τη δουλειά για να κρατήσει το στομάχι σου πλήρες, μέχρι το βραδινό.
Δοκίμασε υγιεινά σνακ για τις λιγούρες, όπως popcorn, κριτσίνια, φρούτα, γιαούρτι, μπισκότα ολικής κτλ
Κάθε φορά που χρησιμοποιείς τους μυς σου, καις λίπος. Την επόμενη φορά λοιπόν, προτίμησε τις σκάλες αντί το ασανσέρ.
Να τρως συχνά καυτερές τροφές, όπως τσίλι, πιπεριές, αφού η καψακαίνη που περιέχουν ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.
Μικρά πράγματα βοηθούν στη μείωση του λίπους. Για παράδειγμα, στο πρωινό βάλε μόνο σπιτική μαρμελάδα και όχι βούτυρο, για να γλυτώσεις περίπου 30 θερμίδες και 5 γραμμάρια λίπους.
Και μην ξεχνάς, το μυστικό για υγιές και σίγουρο αδυνάτισμα κρύβεται σε σταδιακές αλλαγές, όχι σε γρήγορες και ριζικές.