Αν έχεις χαμηλή αυτοπεποίθηση, είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου ή δεν νιώθεις αρκετά fit για να ξεκινήσεις μία καινούργια δραστηριότητα στο γυμναστήριο, υπάρχει τρόπος να το ξεπεράσεις και να πάρεις επιτέλους την απόφαση να κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου.
Μην αφήνεις τους φόβους σου να σε κρατάνε πίσω! Εδώ, θα βρεις τα αντίδοτα σε αυτά που σε αποτρέπουν από το να γίνεις fit!
1. Θα πρέπει να αποδεχτείς την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι, ακόμη και αν θεωρείς ότι δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής ή αν έχεις χαμηλή αυτοπεποίθηση. Μπορείς να θέσεις μικρούς, ρεαλιστικούς στόχους. Ξεκίνα με ένα 10λεπτο περπάτημα και σιγά σιγά φτάσε μέχρι το επίπεδο του jogging στα 5 χιλιόμετρα και μην παραλείπεις να επιβραβεύεις τον εαυτό σου.
2. Αν τα οικονομικά σου δεν σου επιτρέπουν να γραφτείς στο γυμναστήριο, ίσως θα μπορούσες να ψάξεις για προσφορές, εκπτώσεις ή δραστηριότητες που δεν χρειάζονται πολλά χρήματα. Άλλη μία λύση είναι να γυμναστείς στο σπίτι ή να κανονίσεις με φίλους σου να τρέξετε ή να κάνετε yoga στο πάρκο.
3. Αν δεν έχεις αρκετό χρόνο για να επενδύσεις στο σώμα σου και τον εαυτό σου, θα ήταν καλό να κρατήσεις σημειώσεις και να περιορίσεις όσο μπορείς τον χρόνο που ξοδεύεις στις καθημερινές σου υποχρεώσεις π.χ. το μαγείρεμα.
4. Αν οι φίλοι σου ή το άλλο σου μισό δεν υποστηρίζουν την προσπάθειά σου να γίνεις fit, επειδή νιώθουν ότι τους παραμελείς, η απάντηση είναι μόνο μία. Η υγεία είναι κάτι που προσέχεις μόνο για τον εαυτό σου και δεν αφορά κανέναν άλλον.
5. Δοκίμασε να είσαι θετική απέναντι στον εαυτό σου. Αντί να σκέφτεσαι το πόσο άσχημο σώμα έχεις, σκέψου τι ωραίο που δείχνει το σώμα σου καθώς κάνεις μία άσκηση. Μην ανησυχείς ότι καθώς γυμνάζεσαι όλοι κοιτάζουν εσένα, γιατί είναι σίγουρο ότι είναι αρκετά απασχολημένοι με τον εαυτό τους και τις ασκήσεις.
6. Τέλος, αν φοβάσαι ότι μπορεί να τραυματιστείς με την άσκηση, είμαστε εδώ για να σε διαψεύσουμε. Αν η γυμναστική είναι για ‘σένα κάτι καινούργιο, φρόντισε να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό που θα σου δείξει τις κατάλληλες ασκήσεις για τον σωματότυπό σου και θα σε καθοδηγεί σωστά κατά τη διάρκεια της προπόνησης.