Μόλις ολοκλήρωσες το 45λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής σου και το μόνο που σκέφτεσαι είναι το φαγητό. Δυστυχώς όμως ο κανόνας για να αδυνατίσεις λέει ότι πρέπει να καις περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καταναλώνεις μέσα στην ημέρα. Που οφείλεται όμως το γεγονός ότι θες να φας ό,τι βρεις μπροστά σου μετά την προπόνηση;\r\n\r\nΜία αιτία είναι το είδος προπόνησης που κάνεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσο πιο έντονα αθλείσαι, τόση λιγότερη γκρελίνη παράγει το σώμα σου. Η γκρελίνη είναι γνωστή και ως η “ορμόνη της πείνας”, οπότε οι έντονες ασκήσεις έχουν την ιδιότητα να μειώνουν την πείνα.\r\n\r\nΕπίσης έχει παρατηρηθεί ότι η αυξημένη όρεξη μετά τις δύσκολες προπονήσεις οφείλεται σε αφυδάτωση. Το σώμα μας πολλές φορές συγχέει την πείνα με τη δίψα, γι’ αυτό η έλλειψη νερού θα μπορούσε να μεταφραστεί ως πείνα.\r\n\r\nΤέλος, σύμφωνα με μελέτες, οι πιο fit και γυμνασμένοι άνθρωποι έχουν λιγότερες λιγούρες και διαχειρίζονται καλύτερα το αίσθημα πείνας. Τι σημαίνει αυτό? Ότι το σώμα και το μυαλό μας μπορεί ακόμα να μην έχει συνηθίσει τις νέες αθλητικές μας δραστηριότητες και αντιδρά όπως στο παρελθόν. Λίγη υπομονή και θα στρώσει…