Αν νιώθεις περισσότερο κουρασμένη ή νευρική απ’ ότι συνήθως, μάλλον καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα καφεΐνης απ’ όσο μπορεί να αντέξει ο οργανισμός σου. Κάνε λοιπόν τη χάρη στο μυαλό και τα κόκκαλά σου και περιόρισε την καφεΐνη που καταναλώνεις, με τους παρακάτω τρόπους:\
1. Δοκίμασε το τσάι βοτάνων όπως η γλυκόριζα ή ο «καφές βοτάνων» που φτιάχνεται από ραδίκια, κριθάρι και πικραλίδα και περιέχουν φυσικά συστατικά που αυξάνουν την ενέργειά σου.
2. Επίλεξε το λευκό, μαύρο ή πράσινο τσάι τα οποία περιέχουν μικρότερη ποσότητα καφεΐνης απ’ ότι ο καφές. Ειδικά το πράσινο τσάι είναι η απόλυτη υγιεινή επιλογή γιατί εκτός από τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, είναι γνωστό ότι λειτουργεί και κατά του καρκίνου.
3. Προσπάθησε να κόψεις τον καφέ με το να πίνεις μικρότερες δόσεις κάθε μέρα ή αντικατάστησέ τον με ντεκαφεϊνέ.\r\n\r\n4. Κάνε εισπνοές με αιθέρια έλαια όπως το λεμόνι και το δεντρολίβανο για πνευματική διαύγεια.
5. Αν ο λόγος που καταναλώνεις καφέ είναι το ξύπνημα, ίσως θα πρέπει να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό.
6. Αν όμως πίνεις καφέ γιατί εμπιστεύεσαι τις καθαρτικές του ιδιότητες, πολύ απλά ενίσχυσε την πρόσληψη φυτικών ινών και του νερού.