Μπορεί το τρέξιμο να θεωρείται ο «βασιλιάς των αερόβιων sports» μία νέα έρευνα όμως από το Appalachian State University της North Carolina που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Brain, Behavior and Immunity έρχεται να το ρίξει από τον θρόνο του και να το αντικαταστήσει με την ποδηλασία.\r\n\r\nΌπως υποστηρίζουν οι ερευνητές με επικεφαλής τον dr. David C. Nieman, η ποδηλασία θεωρείται ασφαλέστερο άθλημα για τους μυς και τα οστά, απ’ ότι το τρέξιμο, ακόμη και αν η προπόνηση είναι της ίδιας έντασης. Οι επιστήμονες αφού έκαναν εξετάσεις σε επαγγελματίες δρομείς και ποδηλάτες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι δρομείς είχαν μεγαλύτερη ζημιά στους μυς, φλεγμονές και μυϊκούς πόνους. Αυτό οφείλεται σε μεγαλύτερη συστολή των μυών κατά τη διάρκεια του τρεξίματος που με τη σειρά της προκαλεί ζημιά στους μυς σε μακροχρόνιο επίπεδο.\r\n\r\nΕάν είσαι λοιπόν από τους fans του τρεξίματος, δεν χρειάζεται να αλλάξεις ριζικά τον τρόπο προπόνησης, απλά να τον συνδυάσεις με περισσότερες ώρες ποδηλασίας. Για παράδειγμα, αντί να τρέχεις 30 λεπτά καθημερινά, μπορείς να τρέχεις 15 λεπτά και τα υπόλοιπα να κάνεις βόλτα με το ποδήλατό σου για να έχεις τα ίδια οφέλη στο σώμα σου.