Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες, ανεξάρτητα από την ηλικία ή τη σωματική κατάσταση. Σύμφωνα με την Christine Bailey, διατροφολόγο και συγγραφέα του βιβλίου The Juice Diet “η κυτταρίτιδα δεν συνδέεται μόνο με τα επίπεδα λίπους στο σώμα, αφού ακόμα και οι αθλητές έχουν επιδερμίδα με όψη φλοιού πορτοκαλιού”.
Οι ορμονικές διαταραχές, τα γονίδια, το υπερβολικό πάχος, η κακή κυκλοφορία του αίματος και το άγχος είναι κάποιοι από τους παράγοντες που ευθύνονται για την εμφάνιση κυτταρίτιδας. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι κανόνες σωστής διατροφής για να καταπολεμήσεις το πρόβλημα ή να προλάβεις την εμφάνισή του.
• Βάλε στη διατροφή σου περισσότερα πράσινα λαχανικά, όπως λάχανο, κουνουπίδι και λαχανάκια Βρυξελλών που κάνουν καλό στο συκώτι, βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού και ελέγχουν την παραγωγή των οιστρογόνων.
• Πίνε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα για να αναπληρώσεις το νερό που χάνεις με τον ιδρώτα και την άσκηση. Ιδανική επιλογή ενυδάτωσης θεωρείται ένα τονωτικό αποτοξινωτικό smoothie από αβοκάντο, αγγούρι, σπανάκι και μπρόκολο. Για να αυξήσεις την παραγωγή κολλαγόνου πίνε χυμό από ακτινίδιο, πορτοκάλι, παπάγια και ανανά.
• Η κατανάλωση πρωτεϊνών όπως ψάρι, κοτόπουλο, αυγά, φασόλια βοηθά επίσης στην παραγωγή κολλαγόνου και στη μείωση της κυτταρίτιδας.
• Τα κόκκινα σταφύλια και τα παράγωγά τους, όπως το κρασί ή ο χυμός σταφυλιού, καθώς και τα βατόμουρα, οι φράουλες, τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά, ενώ βοηθούν στην ανάπλαση και επανόρθωση των κυττάρων.
• Τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και τη λειτουργία των αρτηριών.