Όσοι νηστεύουν αυτή την περίοδο ή δεν έχουν ιδιαίτερη συμπάθεια στο γάλα, μπορούν να φτιάξουν ελαφρύ και υγιεινό γάλα από αμύγδαλα το οποίο είναι πλούσιο σε πρωτείνες και βιταμίνες και θεωρείται σύμμαχος στο αδυνάτισμα. \r\n\r\nTo γάλα αμυγδάλου είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου, πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων, ενώ θεωρείται το ιδανικό υποκατάστατο της ζωικής πρωτεΐνης και κατάλληλο για τα άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Φτιάχνεται από γλυκά αμύγδαλα και έχει ευχάριστη γεύση. Βοηθά στην καλή λειτουργία της καρδιάς, στην άμυνα του οργανισμού, στην ανάπτυξη των οστών, στη σωστή λειτουργία των νεφρών, στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στο αδυνάτισμα. Είναι κατάλληλο για άτομα που πάσχουν από διαβήτη ή χοληστερίνη, αφού περιέχει μικρή ποσότητα λιπαρών.\r\n\r\nΜπορείτε πολύ εύκολα να φτιάξετε μόνες σας γάλα αμυγδάλου. Θα χρειαστείτε μία κούπα ωμά αμύγδαλα και 3 κούπες νερό. Σε ένα μπολ αφήνετε τα αμύγδαλα να μουλιάσουν για 10 ώρες περίπου (είναι προτιμότερο να αποφλοιώσετε τα αμύγδαλα από πριν, γιατί η φλούδα μπορεί να κάνει το ρόφημα πικρό). Βάζετε σε ένα μίξερ τα αμύγδαλα με το νερό και τα ανακατεύετε για 2 λεπτά περίπου, μέχρι το μίγμα να γίνει ομοιόμορφο. Στη συνέχεια σουρώνετε καλά το μίγμα με ένα μεγάλο σουρωτήρι.\r\n\r\nΤο γάλα αμυγδάλου μπορείτε να το πιείτε μόνο του ή μαζί με δημητριακά και μέλι. Διατηρείται σε γυάλινο δοχείο στο ψυγείο για 3 ημέρες περίπου.