Το αδυνάτισμα απαιτεί πειθαρχία και ιδρώτα. Εάν όμως δες είσαι από τους τύπους που «λιώνουν» καθημερινά στο διάδρομο ή δεν μετράς αυστηρά τις θερμίδες σου, υπάρχουν και άλλοι πιο απλοί τρόποι να χάσεις βάρος, όπως:

1. Να ξεκινάς κάθε γεύμα πίνοντας ένα μεγάλο ποτήρι νερό.

2. Να κάνεις έξυπνες διατροφικές αλλαγές στο φαγητό σου, όπως μουστάρδα αντί για μαγιονέζα, φρέσκα φρούτα αντί για αποξηραμένα, ανάλατοι ξηροί καρποί αντί για αλατισμένοι κ.α

3. Να προτιμάς ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας για επιδόρπιο και να αποφεύγεις τα λιπαρά γλυκά με ζάχαρη.

4. Να είσαι αυστηρός με τις μερίδες και να σερβίρεις πάντα το φαγητό σε πιάτο για να έχεις τον έλεγχο της ποσότητας.

5. Να προσπαθείς να κινείσαι με την πρώτη ευκαιρία. Να ανεβαίνεις με τα σκαλιά αντί για το ασανσέρ, να κατεβαίνεις μία στάση νωρίτερα από το λεωφορείο.

6. Να μην μένεις πολλές ώρες με άδειο στομάχι που επιβραδύνει τον μεταβολισμό και προκαλεί αύξηση της αποθήκευσης του τοπικού λίπους.

7. Να επιλέγεις snacks πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και λιγότερους υδατάνθρακες.

8. Να τρως ένα ελαφρύ δείπνο πριν τις 8 το βράδυ.

9. Να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες την ημέρα, αφού ο ελλιπής ύπνος συνδέεται με αύξηση του σωματικού βάρους.