Η Fergie, η ξανθιά sexy τραγουδίστρια του συγκροτήματος “Black Eyed Peas” είναι γνωστή, πέρα από το ταλέντο της και για τους καλοσχηματισμένους σφιχτούς κοιλιακούς της. Όπως η ίδια δηλώνει: “Αθλούμαι συνήθως 4 φορές την εβδομάδα- 5 ή 6 αν νιώθω psycho, 2 αν νιώθω τεμπέλα. Ο γυμναστής μου, Don ‘DB’ Brooks, ξέρει πως να μου κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον”.\r\n\r\nΠαρακάτω σας παρουσιάζουμε 2 ασκήσεις για κοιλιακούς που κάνει και η ίδια η Fergie για να μην βαριέται και να διατηρεί τους κοιλιακούς της σε άψογη φόρμα.\r\n\r\n1. Swiss Sports Swing\r\nΞάπλωσε με την πλάτη, γόνατα λυγισμένα στο έδαφος, χέρια στο πλάι, παλάμες προς τα κάτω. Σήκωσε ψηλά τεντωμένο το δεξί χέρι και το αριστερό πόδι. Στη συνέχεια ακούμπησε το χέρι με το πόδι και σήκωσε λίγο τον κορμό σου. Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανάλαβε την ίδια κίνηση για 20 φορές. Μόλις τελειώσεις, άλλαξε πλευρά.\r\n\r\n2. Ηip Swivel (για πλάγιους κοιλιακούς)\r\nΣτάσου στη θέση “σανίδας” δηλ. το κεφάλι στο έδαφος, τέντωσε καλά το σώμα σου και στήριξε όλο το βάρος στους λυγισμένους σου αγκώνες. Κράτα το σώμα σου σφιγμένο γερά και γύρνα τη μέση δεξιά, σηκώνοντας τους γοφούς προς το ταβάνι. Μείνε για λίγα λεπτά και επανάλαβε 20 φορές. Μετά άλλαξε πλευρά.\r\nIMG_3501