Το ποδήλατο ξαπλωμένη στο έδαφος, είναι από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις γράμμωσης και σύσφιξης κοιλιακών. Στοχεύει στους άνω και κάτω κοιλιακούς, δουλεύοντας παράλληλα και τις δύο μυϊκές ομάδες. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μία μπάλα ανάμεσα στα πόδια, για να αυξήσεις τη δυσκολία και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
Τρόπος εφαρμογής:
1. Ξάπλωσε με την πλάτη σε ένα στρώμα γυμναστικής, με τα γόνατα λυγισμένα και στερέωσε δυνατά την μπάλα ανάμεσα στους αστραγάλους σου. Πίεσε το στομάχι και προσπάθησε να ανεβοκατεβάζεις την μπάλα από το έδαφος. Τα χέρια σου πρέπει να είναι λυγισμένα πίσω από το κεφάλι.
2. Έχοντας πάντα την μπάλα ανάμεσα στα πόδια, τράβηξε απαλά το αριστερό σου γόνατο προς το θώρακα και ίσιωσε το δεξί πόδι μακριά, με αποτέλεσμα η μπάλα να γλιστράει ανάμεσα στα πόδια. Σήκωσε τον κορμό και φέρε το δεξί αγκώνα προς το αριστερό γόνατο.
3. Στη συνέχεια επανάλαβε την ίδια άσκηση γυμνάζοντας την άλλη πλευρά του σώματος. Τέντωσε το αριστερό πόδι, λύγισε το δεξί γόνατο και φέρε τον αριστερό αγκώνα στο δεξί γόνατο.
imagegen (6)
Για τους αρχάριους: 2×6 επαναλήψεις
Για τους προχωρημένους: 2x 10-12 επαναλήψεις