Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά που τρώμε έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην υγεία μας. Γνώριζες όμως ότι και η ώρα που τα τρώμε είναι εξίσου σημαντική? Για την ακρίβεια, σχετικές έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών στις σωστές ώρες μπορούν να σε βοηθήσουν να επωφεληθείς στο έπακρο από τα θρεπτικά τους συστατικά. Πότε να φας λοιπόν τα αγαπημένα σου snack και φαγητά?

Μαύρη Σοκολάτα
Ναι
Πρωινό: Η κατανάλωση λίγης μαύρης σοκολάτας το πρωί θα εφοδιάσει το σώμα σου με αντιοξειδωτικά που δρουν κατά της γήρανσης και κάνουν καλό στην καρδιά.
Όχι
Snack: Αν συνηθίζεις να τρως παραπάνω από 25γρ. μαύρης σοκολάτας την ημέρα, το σώμα σου αρχίζει να μετατρέπει την παραπανίσια ποσότητα σε λίπος.

Ζάχαρη
Ναι
Πρωινό: Είναι πιο εύκολο να κάψεις τις θερμίδες της ζάχαρης τις πρωινές ώρες και κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Όχι
Βραδινό: Τις βραδινές ώρες, η ζάχαρη δυσκολεύει το πεπτικό σύστημα και εκτός από την αύξηση βάρους, οδηγεί και σε διαταραχές ύπνου.

Ξηροί καρποί
Ναι
Μεσημεριανό: Περίπου 30γρ. ξηρών καρπών μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του σώματός σου για Ω-3 λιπαρά οξέα. Ρυθμίζουν την πίεση και τη λειτουργία των πνευμόνων σου, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την τονικότητα των αιμοφόρων αγγείων.
Όχι
Βραδινό: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε θερμίδες και λιπαρά, οπότε δεν ενδείκνυται η κατανάλωσή τους τις βραδινές ώρες αν δεν θέλεις να πάρεις βάρος.

Κρέας
Ναι
Μεσημεριανό: Το κρέας περιέχει ένα καλό ποσοστό σιδήρου και παρέχει οξυγόνο στα κύτταρα και τα όργανα, έχοντας σαν αποτέλεσμα τη μείωση της αίσθησης της κούρασης και την ευαισθησία στις αρρώστιες.
Όχι
Βραδινό: Το κρέας απαιτεί μέχρι και 5 ώρες για να μεταβολιστεί από τον οργανισμό. Αν φας κρέας πριν πας για ύπνο, μπορεί να βλάψεις το πεπτικό σου σύστημα.

Ζυμαρικά
Ναι
Πρωινό & Μεσημεριανό: Τα ζυμαρικά σκληρού σίτου είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Τα ζυμαρικά χαμηλά σε γλυκαιμικό δείκτη (40) μειώνουν τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου 2.
Όχι
Βραδινό: Τα ζυμαρικά είναι ένα πιάτο με πολλές θερμίδες. Για βραδινό προτίμησε φαγητά που περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, αλλά είναι χαμηλά σε θερμίδες.

Ρύζι
Ναι
Μεσημεριανό: Υψηλό σε υδατάνθρακες, το ρύζι μπορεί να σου δώσει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
Όχι
Βραδινό: Δεν ενδείκνυται για κατανάλωση τις βραδινές ώρες, καθώς μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους.

Τυρί

Ναι
Νωρίς το πρωί: Αν καταναλώνεται σε λογικά πλαίσια, το τυρί αποτρέπει το φούσκωμα και την αύξηση του βάρους.
Όχι
Βραδινό: Το τυρί χωνεύεται δύσκολα, οπότε μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία.