Τα οφέλη της άσκησης με το περπάτημα είναι ευρέως γνωστά, αλλά ίσως αυτό που δεν γνωρίζεις, είναι ότι ακόμα και οι μικρές βόλτες αποδεικνύονται ευεργετικές για την καρδιά σου. Αποδέξου την πρόκληση και βάλε έναν στόχο κάθε μέρα από αυτούς που σου προτείνουμε.\r\n\r\nΠερπάτα 2 λεπτά την ώρα και…ζήσε περισσότερο!\r\nΤο να κινείσαι 120 δευτερόλεπτα την ώρα αντί να κάθεσαι, μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής κατά 33%, όπως αποδείχθηκε σε μία πρόσφατη μελέτη της Clinical Journal of the American Society of Nephrology.\r\n\r\nΠερπάτα 5 λεπτά την ώρα και…κάψε μέχρι και 1.000 επιπλέον θερμίδες μέσα σε μία εβδομάδα!\r\nΑν υποθέσουμε ότι κοιμάσαι 8 ώρες, τις υπόλοιπες 16 θα έχεις συνολικά 80 λεπτά κίνησης και δραστηριότητας.\r\n\r\nΠερπάτα 10 λεπτά την ημέρα και…προστάτεψε αποτελεσματικά τις αρτηρίες σου!\r\nΈξι ώρες ακινησίας έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της ροής του αίματος στα πόδια σου. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο για κάποια αρτηριακή νόσο, καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο. Όπως δείχνουν όμως μελέτες, το περπάτημα για μόλις 10 λεπτά την ημέρα μπορεί να σε προστατεύσει.\r\n