Λέγεται ότι οι άνθρωποι χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: Αυτούς που υποφέρουν από πόνους στην πλάτη και αυτούς που θα αρχισουν να υποφέρουν από τους πόνους στην πλάτη. Ωστόσο, αυτό μπορεί να αποφευχθεί με το stretching. Βάλ’ το λοιπόν στο πρόγραμμα της άσκησής σου και στην καθημερινότητά σου πριν να είναι αργά.\r\n\r\nΟι βασικές αρχές για μία αποτελεσματική και ασφαλή ρουτίνα stretching:\r\n\r\n1. Με το σωστό stretching οι μύες αντιδρούν κατά τον επιθυμητό τρόπο. Αν όμως οι μύες τεντώνονται στο σημείο του πόνου θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα. Αυτό θα το αναγνωρίσεις από τον πόνο. Ένας ελαφρύς πόνος κατά τη διάρκεια του stretching είναι καλός, αν δεν εξαπλώνεται στο υπόλοιπο σώμα. Άλλο η αίσθηση του καψίματος και άλλο ο πραγματικός πόνος.\r\n\r\n2. Το stretching πρέπει να γίνεται προοδευτικά και όχι απότομα, ώστε να μην «νιώσουν» οι μύες ότι απειλούνται.\r\n\r\n3. Τέντωσε τον σωστό μυ. Μπορεί να σου ακούγεται προφανές αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κατάλληλη τεχνική για να ακολουθήσεις αυτόν τον κανόνα, ώστε να μην τραυματίσεις το σώμα σου.\r\n\r\n4. Το απρόσεκτο ή κακό stretching μπορεί να επηρεάσει αρνητικά άλλους μύες ή αρθρώσεις και στην ουσία να επιδεινώσει την κατάστασή σου αντί να τη διορθώσει. Αυτό το κοινό λάθος είναι που κάνει κάποιους να πιστεύουν ότι το stretching είναι επώδυνο ή ανώφελο. \r\n