Ξέρεις ότι για να αδυνατίσεις πρέπει να αποφεύγεις γλυκά, chips, τηγανητά, λιπαρά. Υπάρχουν όμως και κάποια φαγητά- παγίδες που ενώ φέρουν τη φήμη του υγιεινού, μπορεί να κρύβουν περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 1 κομμάτι πίτσα για παράδειγμα.\r\n\r\n• Αποξηραμένα φρούτα. Το γεγονός ότι είναι φρούτα δεν σημαίνει ότι είναι και κατάλληλα για τη διατροφή σου, αφού τα περισσότερα περιέχουν μέχρι και 8 φορές περισσότερες θερμίδες από τα φρέσκα. Για παράδειγμα, μια χούφτα σταφύλια έχει περίπου 60 θερμίδες, σε αντίθεση με τις σταφίδες που περιέχουν 460 θερμίδες.\r\n\r\n• Καφές με γάλα. Έχεις ακούσει ότι ο καφές ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθά στο αδυνάτισμα. Ο σκέτος καφές όμως, όχι ένα ποτήρι καφέ με 3 κουταλιές ζάχαρη και σαντιγί ή κρέμα γάλακτος.\r\n\r\n• Συσκευασμένο τσάι σε μπουκάλι. Τα περισσότερα του εμπορίου έχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και γλυκαντικών ουσιών ανεβάζοντας τις θερμίδες μέχρι και τις 200, όσο δηλαδή και ένα αναψυκτικό.\r\n\r\n• Ρυζογκοφρέτες. Οκ έχουν λίγες θερμίδες, ελάχιστο λίπος και μειώνουν τις λιγούρες. Και από διατροφική αξία ? Σχεδόν τίποτα. Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να επιλέξεις κάτι με λίγες θερμίδες, αλλά και κάποια θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό;\r\n\r\n• Σαλάτες. Το γεγονός ότι θα φας μόνο μία σαλάτα, δεν σημαίνει ότι θα αδυνατίσεις κιόλας, αφού πρέπει να προσέξεις τι θα βάλεις μέσα στη σαλάτα σου. Για παράδειγμα, υπάρχει σαλάτα με μαρούλι και λεμόνι και σαλάτα ζυμαρικών, με αλλαντικά, τυριά και μαγιονέζα. Άρα όταν λέμε σαλάτα δεν σημαίνει αυτομάτως και αδυνάτισμα.\r\n\r\n• Burger λαχανικών. Φυσικά το να προτιμήσεις λαχανικά από κρέας είναι καλύτερη επιλογή. Αλλά πρέπει να προσέξεις πως είναι μαγειρεμένα τα λαχανικά και με τι συνοδεύονται. Εάν με τον όρο burger λαχανικών, εννοούμε λαχανικά τηγανισμένα σε πολύ λάδι, με αλάτι και συνοδευτικό μαγιονέζα ή κέτσαπ, τότε μήπως να έπαιρνες 2 καλαμάκια κοτόπουλο καλύτερα;