Τα ψωμάκια, το τοπικό πάχος και η χαλάρωση είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες κυρίως των μεσογειακών λαών.
Σύμφωνα με την celebrity trainer Anna Kaiser, η αύξηση της αερόβιας γυμναστικής σε συνδυασμό με ασκήσεις αντίστασης και ενδυνάμωσης μπορεί να αποδεχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική για τη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος. Εάν θες σφιχτούς, ανορθωμένους γλουτούς και ίσια πόδια το μυστικό κρύβεται στη σωστή διατροφή, στην αερόβια άσκηση και στις 5 αποτελεσματικές ασκήσεις που ακολουθούν.
1. Τα Step-Ups είναι κατάλληλη άσκηση για σύσφιξη των γλουτών, των ποδιών και της γάμπας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδικό μηχάνημα stepper ή μία χαμηλή καρέκλα.
2. Οι προβολές στο πλάι με βαράκια γυμνάζουν τους γλουτούς και τα πόδια, ενώ τα βαράκια αυξάνουν την αντίσταση και οδηγούν σε γρηγορότερα αποτελέσματα.
3. Σανίδα με σήκωμα του ποδιού και μπάλα ισορροπίας για να δυναμώσετε τους μυς των γλουτών και να γυμνάσετε παράλληλα και την περιοχή της κοιλιάς
4. Βαθιά καθίσματα (sumo squats) με αλτήρες. Τα squats θεωρούνται η καλύτερη άσκηση για τους γλουτούς και τα ψωμάκια, ενώ τα βαράκια αυξάνουν την αντίσταση για καλύτερα αποτελέσματα.
5. Η Γέφυρα δυναμώνει και σφίγγει τους γλουτιαίους μυς, ενώ γυμνάζει και τους μυς της μέσης.