Τόσο καιρό γυμνάζεσαι, προσέχεις τη διατροφή σου, αλλά η κοιλιά δεν λέει να πέσει. Μήπως κάνεις κι εσύ τα ίδια λάθη που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες που δεν μπορούν να χάσουν το τοπικό λίπος;
1. Έχεις κόψει τα αναψυκτικά, αλλά προτιμάς τα light. Μάθε τότε ότι όπως υποστηρίζουν οι έρευνες, ακόμα και η light εκδοχή των αναψυκτικών περιέχει κρυφές θερμίδες, γι’ αυτό καλύτερο είναι να επιλέγεις πράσινο τσάι ή νερό που απομακρύνει την κατακράτηση.
2. Ακόμα και η σαλάτα που θα παραγγείλεις απέξω μπορεί να είναι φορτωμένη με παραπάνω θερμίδες και λιπαρά απ’ ότι περίμενες, γι’ αυτό πρέπει να ετοιμάζεις μόνη σου τα γεύματα για να είσαι σίγουρη τι βάζεις μέσα.
3. Έχεις έντονο άγχος τον τελευταίο καιρό λόγω δουλειάς, οικογενειακών προβλημάτων ή για το βάρος σου. Μάθε όμως ότι το άγχος προκαλεί κατακράτηση και πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς, γι’ αυτό προσπάθησε να χαλαρώσεις.
4. Δεν αλλάζεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου. Ναι η αερόβια γυμναστική είναι η πιο αποτελεσματική για να χάσεις λίπος, αν κάνεις όμως μόνο ποδήλατο ή διάδρομο τότε θα συνηθίσουν οι μύες και θα κολλήσει ο μεταβολισμός σου.
Γι’ αυτό καλό είναι να κάνεις συχνές εναλλαγές στο πρόγραμμα και στην ένταση της άσκησης για να “ξεκολλήσεις”.