Πράσινο, μαύρο ή λευκό, όποιο τσάι και να επιλέξεις το σίγουρο είναι ότι θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και ν’ αποβάλλεις τις τοξίνες από τον οργανισμό.\r\nΠαρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες θερμοκρασίας και χρόνου παρασκευής που ενισχύουν στο μέγιστο την αντιοξειδωτική τους δράση, όπως υποστηρίζει έρευνα από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Τροφίμων.\r\nΤο πράσινο τσάι απελευθερώνει περισσότερα αντιοξειδωτικά στοιχεία όταν ετοιμάζεται σε χλιαρό προς κρύο νερό και όχι σε καυτό. Γι’ αυτό καλό είναι να αφήνεις τα φύλλα πράσινου τσαγιού σε χλιαρό νερό για 2 ώρες πριν το καταναλώσεις.\r\nΤο λευκό τσάι από την άλλη αυξάνει την αντιοξειδωτική του δράση όταν παραμένει για περισσότερη ώρα σε ζεστό νερό. Το ιδανικό είναι 2 ώρες σε καυτό νερό πριν την κατανάλωσή του.\r\nΑντιθέτως, το μαύρο τσάι χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά σε καυτό νερό, αφού έχει την ιδιότητα να χάνει μέρος των αντιοξειδωτικών του στοιχείων όταν μένει πολύ στο νερό.\r\n\r\nΠως να ενισχύσεις την αντιοξειδωτική δράση του τσαγιού