Πλούσια σε πρωτείνες και χαμηλά σε λιπαρά, τα ρεβύθια είναι ιδανική τροφή για τους αθλητές και όσους αποφεύγουν το κρέας. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, στην αύξηση του κορεσμού, αλλά και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.
Τα ρεβύθια είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου, το οποίο έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και χαρίζει ενέργεια στον οργανισμό. Αρκεί να αναλογιστείς ότι ένα μόνο φλιτζάνι ρεβυθιών προσφέρει το 85% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας μετάλλων που χρειάζεται καθημερινά ο οργανισμός.
Επίσης είναι ιδανική τροφή για εγκύους, γυναίκες που θηλάζουν ή βρίσκονται σε εμμηνόπαυση, αφού είναι πλούσια σε σίδηρο.
Σύμφωνα με έρευνες, τα ρεβύθια ισορροπούν τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα και έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Η συστηματική κατανάλωση των ρεβυθιών βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης, αλλά και στην πρόληψη των καρδιακών νοσημάτων.
Μπορείτε να τα καταναλώσετε βρασμένα με λάδι και λεμόνι ή να τα προσθέσετε στην πράσινη σαλάτα σας, αφού ελέγχουν την όρεξη και θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα.