Αρνί, τσουρέκια, αυγά, γλυκά και ψητά κρέατα κυριαρχούν στο Πασχαλινό τραπέζι και ακόμη και οι πιο δυνατοί χαρακτήρες είναι δύσκολο να αντισταθούν στους διατροφικούς πειρασμούς. Οι περισσότεροι σίγουρα θα σκεφτούν ότι «μία ημέρα είναι δεν πειράζει» και συμφωνούμε, απλά σου αναφέρουμε πόσες θερμίδες θα καταναλώσεις εκείνη την ημέρα, για να ξέρεις πόσες πρέπει να κάψεις μετά…
Το αρνί είναι η πρώτη επιλογή για τους περισσότερους… και η πιο παχυντική. Ακόμα και ψητό στη σούβλα, είναι ένα από τα πιο λιπαρά φαγητά. Ένα μέτριο κομμάτι αρνιού, δηλ περίπου 100 γραμμάρια, ισοδυναμούν με 300 θερμίδες και περίπου 20 γραμμάρια λίπους. Εάν τώρα υπολογίσεις το ψωμί, τις πατάτες και το αλκοόλ που το συνοδεύουν, καταλαβαίνεις για πόσες θερμίδες μιλάμε.
Η αγαπημένη σε όλους μαγειρίτσα κρύβει 600 θερμίδες ανά μερίδα και μεγάλη ποσότητα χοληστερόλης. Θα μου πεις μία φορά τον χρόνο τρώω, τι πειράζει.. Προσπάθησε τουλάχιστον να χρησιμοποιήσεις μόνο το ασπράδι του αυγού (όχι τον κρόκο) για να γλυτώσεις 210 mg χοληστερίνης.
Τι να πεις κανείς για το κοκορέτσι? Έντερα, συκωτάκια, εντόσθια. Εντάξει είναι νόστιμο το ξέρουμε, αλλά να έχεις στο μυαλό σου ότι 100 γρ. μεταφράζονται σε 300 θερμίδες και 160 mg χοληστερίνης.
Όσον αφορά τα πασχαλινά γλυκά, να ξέρεις ότι μία φέτα τσουρέκι έχει 80 θερμίδες και 20mg χοληστερόλης, σε χορταίνει καλύτερα και έχει λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από τα κουλουράκια (60 γραμμάρια έχουν 250 περίπου θερμίδες και 45 γραμμάρια υδατάνθρακες).
Η συμβουλή λοιπόν που σου δίνουμε είναι να μη στερηθείς τίποτα, αλλά να φας με μέτρο και να σκεφτείς το πρήξιμο της επόμενης ημέρας….