Διαλειμματική προπόνηση (interval training) ονομάζεται η εναλλαγή έντονων ασκήσεων και συχνών διαλειμμάτων ξεκούρασης ανάμεσα σε κάθε άσκηση.\r\n\r\nΟ συγκεκριμένος τρόπος προπόνησης έχει διαπιστωθεί ότι βελτιώνει την αντοχή, τις επιδόσεις, ενεργοποιεί τη λειτουργία του μεταβολισμού και αυξάνει την καύση θερμίδων. Η καλύτερη αναλογία διαλειμματικής προπόνησης για τους δρομείς γρήγορης ταχύτητας είναι 1 προς 1, που σημαίνει 1 λεπτό sprint και ένα 1 λεπτό τρέξιμο σε πιο ήπιους ρυθμούς. \r\n\r\nΑυτό φυσικά εξαρτάται και από το επίπεδο της σωματικής σου κατάστασης και το πώς νιώθεις το σώμα σου. Οι αθλητές με καλή φυσική κατάσταση και μεγάλη εμπειρία στο στίβο ακολουθούν 45 δευτερόλεπτα ξεκούρασης ανάμεσα σε κάθε sprint.