Το να ωθείς τον εαυτό σου στα άκρα ή αλλιώς το λεγόμενο burnout ορίζεται ως μία κατάσταση σωματικής ή/και ψυχικής εξάντλησης που προκαλείται από το υπερβολικό και χρόνιο στρες. Σωματικά εκδηλώνεται εμφανώς, ωστόσο πολλές φορές το παραβλέπουμε χωρίς να υπολογίζουμε πόσο επιζήμιο είναι για την υγεία μας.\r\n\r\nΟι αδένες που εκκρίνουν αδρεναλίνη είναι υπεύθυνοι για την αντίδραση του σώματος στο άγχος. Μία από τις σωματικές επιπτώσεις του άγχους, είναι ότι εκκρίνεται περισσότερη δόση κορτιζόλης η οποία ευθύνεται για το ζάχαρο, τις διαταραχές του θυρεοειδούς ή ακόμα και για την κακή ποιότητα του ύπνου.\r\n\r\nΕυτυχώς, υπάρχουν μέθοδοι με τις οποίες μπορείς να μειώσεις τα συμπτώματα ή και το ίδιο το άγχος σου. Κάποια από τα πιο δραστικά όπλα κατά του άγχους είναι ο διαλογισμός, η βιοανάδραση, η τακτική άσκηση και φυσικά η yoga που είναι ανεκτίμητης αξίας. Μην ξεχνάς ότι και η διατροφή σου όμως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και γι’αυτό φρόντισε να είναι ισορροπημένη και πλούσια σε Βιταμίνη C, η οποία είναι φυσικό αντι-στρες, αντιοξειδωτική και εξίσου αποτελεσματική.\r\n