Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία αύξηση στην πώληση και την παραγωγή προϊόντων ολικής αλέσεως αφού είναι πλέον γνωστό ότι βοηθούν στο αδυνάτισμα. Επειδή όμως πολλά τρόφιμα στο ράφι μοιάζουν με ολικής άλεσης αλλά δεν είναι, μάθε πως να τα ξεχωρίζεις.\r\n\r\nΔες προσεκτικά τη λίστα των συστατικών των προϊόντων και φρόντισε να επιλέξεις μόνο όσα αναγράφουν «ολόκληρο» πριν από το όνομα του καρπού.\r\n\r\nΠρόσεξε ιδιαίτερα τα πολύσπορα: η ποικιλία των σπόρων σε ένα προϊόν αυξάνει τις θερμίδες του.\r\n\r\nΔοκίμασε προϊόντα που αποτελούνται από αλεύρι ολικής αλέσεως τα οποία είναι πιο εύκολα στη χώνεψη.\r\n\r\nΑποφεύγεις το σιτάρι; Επίλεξε υγιείς εναλλακτικές λύσεις αλλά διάβαζε τις ετικέτες των συστατικών προσεκτικά, γιατί τα προϊόντα που δεν περιέχουν σιτάρι και γλουτένη μπορεί να περιέχουν λιγότερες φυτικές ίνες και περισσότερα λιπαρά αντίστοιχα.\r\n\r\nΑν επιλέγεις προϊόντα ειδικά για να αυξήσεις την πρόσληψη των φυτικών ινών στον οργανισμό σου, φρόντισε να πίνεις περίπου 8 ποτήρια νερό την ημέρα για να αποφύγεις την υπολειτουργία του εντέρου σου.