Έχουμε αναφέρει πολλές φορές τη σημασία που έχει ένα καλό πρωινό, πλήρες σε θρεπτικά συστατικά, για το υπόλοιπο της ημέρας. Τα παρακάτω 3 είδη πρωινών, όχι μόνο σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια και τις ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός σου, αλλά διατηρούν τα κύτταρα του εγκεφάλου υγιή και αυξάνουν την εγκεφαλική διαύγεια.
Γιατί όπως λέει και ο λαός: «Νους υγιής εν σώματι υγιή».
1. Γιαούρτι με αμύγδαλα και βατόμουρα
Πρόσθεσε στο πλήρες γιαούρτι αμύγδαλα, που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και προστατεύουν το μυαλό και βατόμουρα που θεωρούνται από τα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά φρούτα. Οι πρωτεΐνες από το γιαούρτι σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες, θα απορροφηθούν εύκολα από τον οργανισμό σου και θα σου χαρίσουν καλύτερη συγκέντρωση για το υπόλοιπο της ημέρας.
2. Δημητριακά με ροδάκινα και γάλα
Πρόσθεσε σε ένα μεγάλο μπολ με γάλα, δημητριακά, κολοκυθόσπορους και κομμάτια ροδάκινου, που είναι καλή πηγή βιταμίνης Ε, καλών λιπαρών, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών συστατικών.
3. Σολωμός με μαύρο ψωμί
Ο σολωμός θεωρείται η καλύτερη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών, ενώ οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι βοηθά τα κύτταρα του εγκεφάλου να επικοινωνούν καλύτερα. Μπορείς να προσθέσεις cottage cheese χαμηλό σε λιπαρά.