Το γεγονός ότι έτρεξες μισή ώρα στον διάδρομο δεν σου δίνει το ελεύθερο να φας μετά 3 κομμάτια πίτσα. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι επειδή ίδρωσαν, κουράστηκαν και έχασαν κάποιες θερμίδες κατά τη διάρκεια της προπόνησης, μπορούν μετά να φάνε άφοβα χωρίς να παχύνουν.\r\n\r\nΣύμφωνα με πρόσφατες αμερικανικές και βρετανικές έρευνες, ο αριθμός των παχύσαρκων και υπέρβαρων ανθρώπων δεν έχει μειωθεί αισθητά, παρόλο που τα άτομα που γυμνάζονται συστηματικά συνεχώς αυξάνονται. \r\n\r\nΜάλιστα είναι τόσο μεγάλη η σύγχυση που πιστεύουμε ότι ακόμη και λίγα λεπτά άσκησης είναι αρκετά για να κάψουμε ό,τι λιπαρό και παχυντικό φάγαμε νωρίτερα. Αρκεί λοιπόν να αναλογιστούμε ότι απαιτείται μισή ώρα κολύμβησης για να κάψουμε ένα κρουασάν ή ένα ντόνατ και 20 λεπτά τρεξίματος για ένα ποτήρι μπύρας.